روایت خدمت

روایت خدمت، عنوان نمایشگاهی است که مقارن با هفته دولت با هدف تبیین دستاوردهای دولت مردمی و خدمتگزار درحال برگزاری است.

این رویداد در محل نمایشگاه بین المللی تهران در سالن های ۸ و ۹ از روز شنبه ۴ شهریور تا سه شنبه ۷ شهریور برگزار میگردد. بازدیدکنندگان میتوانند شاهد دستاوردها و خدمات دستگاه های اجرایی باشند.

همچنین در قسمت ورودی این سالن اصلی وزارت صمت، آخرین تولیدات خودرویی خود را در معرض بازدید عموم قرار داده است .

در نمایشگاه «روایت خدمت» با شعار «وعده؛ وفا» اعضای هیئت دولت سیزدهم و مدیران و معاونین وزارتخانه ها نشست های خبری خواهند داشت.

شرکت مهرگان شبکه آفاق

انواع فیبرنوری ایرانیneo

شرکت مهرگان شبکه آفاق به عنوان تولید کننده انواع فیبرنوری و کابل مسی استاندارد در ایران با برند های NEO و مهرگان،یکی از شرک های فعال بخش خصوصی، منتخب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حضور در غرفه این وزارتخانه است.

در محل غرفه این شرکت بازدیدکنندگان می توانند ضمن آشنایی با جدیدترین محصولات و تولیدات این شرکت، در جریان برنامه ریزی های آینده شرکت در خصوص توسعه فعالیتها و محصولات قرار گیرند.

تشریح دستاوردها و نقش تولیدات دانش بینان این شرکت در پروژه های زیرساخت مراکز داده و شبکه رایانه ای و مخابرات و بویژه پروژه ملی FTTH به عنوان تامین کننده میکرو فیبرنوری استاندارد و با کیفیت در ایران، از اهداف این شرکت از حضور در این نمایشگاه میباشد.

عموم مردم میتوانند تا روز شنبه ۷ شهریور از ساعت ۸ صبح تا ۱۶، در سالن ۸ نمایشگاه بین المللی از نمایشگاه روایت خدمت بازدید بعمل آورند.

  • تولید فیبرنوری و کابل مسی برای  کاربردهای متنوع 
  • تامین تجهیزات زیرساخت شبکه و مرکز داده براساس سفارش
  • دو دهه سابقه فعالیت در طراحی و راه اندازی Data Center، شبکه های مخابراتی و شبکه های LAN
  • تیم مجرب مشاوره، طراحی، تست کیفیت و تحویل شبکه

برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص خدمات و محصولات NEO از طریق فرم مشاوره NEO یا شماره شرکت مهرگان شبکه آفاق ۰۲۱۵۷۴۰۲ تماس حاصل فرمائید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *